Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fabulousceleb
Dit ís jouwn favorite forum! Hier kun je van alles vinden over celebs, boys, site's o.a kindertent, creaties die je met anderen kunt delen, tijdschriften en nog veel meer! Dus meld je snel aan!
Aantal berichten : 108 Leeftijd : 29 Location : Amsterdam Registration date : 19-07-07
Onderwerp: De Sims 2. do jul 19, 2007 1:59 am
Hier kun je code's plaatsen voor de Sims 2, download site's, en vragen over de Sims 2!
Zelf vindt ik de sims 2 een super spel! ik heb: De Sims 2 ofcourse , Seizoenen, Huisdieren & Gaan Het Maken. Feest Pakket & Kerst Pakket! En download ik natuurlijk erg veel fashion dingen, en meubels.
Xaris Gast
Onderwerp: Re: De Sims 2. do jul 19, 2007 9:03 am
Ik heb De Sims 2 , Seizoenen , Huisdieren , Gaan het maken , Nachtleven , Feestaccesoires en Glamouraccesoires [of hoe je dat ook schrijft [a] ]
Xarish Admin
Aantal berichten : 108 Leeftijd : 29 Location : Amsterdam Registration date : 19-07-07
Onderwerp: Re: De Sims 2. do jul 19, 2007 11:36 am
Xarish schreef:
Ik heb De Sims 2 , Seizoenen , Huisdieren , Gaan het maken , Nachtleven , Feestaccesoires en Glamouraccesoires [of hoe je dat ook schrijft [a] ]
Haha , ik wil ook nachtleven.
Xaris Gast
Onderwerp: Re: De Sims 2. vr jul 20, 2007 12:46 am
Door nachtleven loopt mn hele Sims sloom ¬¬
Maxime
Aantal berichten : 92 Leeftijd : 29 Location : Hollywood Registration date : 20-07-07
Onderwerp: Re: De Sims 2. vr jul 20, 2007 7:11 pm
Ik heb de code voor een tweeling; Forcetwins ; Let op de hoofletter F. !! xoxo Maxime! En ik kan een glijbaan maken in het zwembad maar dat is zoveel moeite voor niks. Want ze zwemmen gewoon naar beneden het gaat iets sneller, maar het ziet erwel cool uit.
Xaris Gast
Onderwerp: Re: De Sims 2. vr jul 20, 2007 7:57 pm
Maxime schreef:
Ik heb de code voor een tweeling; Forcetwins ; Let op de hoofletter F. !! xoxo Maxime! En ik kan een glijbaan maken in het zwembad maar dat is zoveel moeite voor niks. Want ze zwemmen gewoon naar beneden het gaat iets sneller, maar het ziet erwel cool uit.
Oeeh jaa die ken ik ook [die Forcetwins glybaan ]
Maxime
Aantal berichten : 92 Leeftijd : 29 Location : Hollywood Registration date : 20-07-07
Onderwerp: Re: De Sims 2. za jul 21, 2007 9:50 am
Xarish schreef:
Maxime schreef:
die Forcetwins glybaan? Ik bedoel dat ik de code ken voor een tweelingg; Forcetwins and ik weet hoe ik een glijbaan in het zwembad moet maken, niet de Forcetwins-glijbaan.
Xaris Gast
Onderwerp: Re: De Sims 2. za jul 21, 2007 11:54 am
Maxime schreef:
Xarish schreef:
Maxime schreef:
die Forcetwins glybaan? Ik bedoel dat ik de code ken voor een tweelingg; Forcetwins and ik weet hoe ik een glijbaan in het zwembad moet maken, niet de Forcetwins-glijbaan.