Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fabulousceleb
Dit ís jouwn favorite forum! Hier kun je van alles vinden over celebs, boys, site's o.a kindertent, creaties die je met anderen kunt delen, tijdschriften en nog veel meer! Dus meld je snel aan!
Aantal berichten : 108 Leeftijd : 29 Location : Amsterdam Registration date : 19-07-07
Onderwerp: Gestart door Mariah! vr jul 20, 2007 12:42 am
Helleuw allemaal. Ik denk dat Xarisha er alleen is?
Xaris Gast
Onderwerp: Re: Gestart door Mariah! vr jul 20, 2007 12:45 am
Whahahah ik ben er wel ja nog andere =O ?
Xarish Admin
Aantal berichten : 108 Leeftijd : 29 Location : Amsterdam Registration date : 19-07-07
Onderwerp: Re: Gestart door Mariah! vr jul 20, 2007 12:46 am
Alleen wij 2en ._.’ gezellig hé,
Xaris Gast
Onderwerp: Re: Gestart door Mariah! vr jul 20, 2007 12:47 am
Net zo gezellig als op MSN [a]
Xarish Admin
Onderwerp: Re: Gestart door Mariah! vr jul 20, 2007 12:48 am
Jaa! alleen iets slomer :p maar oke, alles goed?; vast wel..
Xaris Gast
Onderwerp: Re: Gestart door Mariah! vr jul 20, 2007 12:49 am
Juaah . Whaha ging vandaag naar Efteling zou ik een meeting met iemand hebben :O En ik had dr gezien en ik dr roepen [maar moest doorlopen van mn moeder .. ] En zy my niet zien ¬¬ Nooit meer tegen gekomen :O
Xarish Admin
Onderwerp: Re: Gestart door Mariah! vr jul 20, 2007 12:51 am
Xarish schreef:
Juaah . Whaha ging vandaag naar Efteling zou ik een meeting met iemand hebben :O En ik had dr gezien en ik dr roepen [maar moest doorlopen van mn moeder .. ] En zy my niet zien ¬¬ Nooit meer tegen gekomen :O
Whaah nou lekker dan :O, ben je in de Python geweest ? Heb je btw een zweefmolen(tje) gezien? :O
Xaris Gast
Onderwerp: Re: Gestart door Mariah! vr jul 20, 2007 12:53 am
Mariah schreef:
Xarish schreef:
Whaah nou lekker dan :O, ben je in de Python geweest ? Heb je btw een zweefmolen(tje) gezien? :O
JAAAAAA tuurlyk ben ik in de Python geweest dat kind die geen a of b tegen my zegt heet eindelyk c tegen my gezegd :H Ze heeft me geleerd niet te schreeuwen als we zo naar beneden vallen ik zat gewoon met mn handen in de lucht en zei Woohoe [oke oke ze heeft het me niet geleerd .. Ik MOEST mn mond houden ik mocht NIET gillen [a] ]
Xarish Admin
Onderwerp: Re: Gestart door Mariah! vr jul 20, 2007 12:55 am
whahaha, ik durf de hele rit niet met m'n ogen open te kijken, in de Goliath toen dat ding naar beneden vloog, leek net of m'n maag omdraaide :') gewoon te eng.. en dat was wel de eerste en de hoogste achtbaan waar ik in ben gegaan. :') maar heb je die dinges gezien? :v
Xaris Gast
Onderwerp: Re: Gestart door Mariah! vr jul 20, 2007 12:57 am
Mariah schreef:
whahaha, ik durf de hele rit niet met m'n ogen open te kijken, in de Goliath toen dat ding naar beneden vloog, leek net of m'n maag omdraaide :') gewoon te eng.. en dat was wel de eerste en de hoogste achtbaan waar ik in ben gegaan. :') maar heb je die dinges gezien? :v
Welke zweefmolentjes bedoel je ? Ik heb wel un molentje gezien ja ...
Xarish Admin
Onderwerp: Re: Gestart door Mariah! vr jul 20, 2007 1:08 am
Xarish schreef:
Mariah schreef:
Welke zweefmolentjes bedoel je ? Ik heb wel un molentje gezien ja ...
Cuwl, die heeft m'n opa samen met iemand gemaakt =) als je de goeie bedoeld .. :')
Xarish Admin
Onderwerp: Re: Gestart door Mariah! vr jul 20, 2007 2:47 am
Ik ben nog wakker. :V
Maxime
Aantal berichten : 92 Leeftijd : 29 Location : Hollywood Registration date : 20-07-07
Onderwerp: Re: Gestart door Mariah! vr jul 20, 2007 10:21 am
De efteling is leukk! ='D
Sunkissage
Aantal berichten : 28 Leeftijd : 32 Location : Hollywood Registration date : 20-07-07
Onderwerp: Re: Gestart door Mariah! vr jul 20, 2007 10:31 am
Ik ben er pas één keer geweest, dat is écht heel lang geleden. ;p Xarish, ik sprak Lisa op msn. En zij had jou niet gezien, nee. xx
Xaris Gast
Onderwerp: Re: Gestart door Mariah! vr jul 20, 2007 10:49 am
Sunkissage schreef:
Ik ben er pas één keer geweest, dat is écht heel lang geleden. ;p Xarish, ik sprak Lisa op msn. En zij had jou niet gezien, nee. xx
Néé ik haar wel =O
Maxime
Aantal berichten : 92 Leeftijd : 29 Location : Hollywood Registration date : 20-07-07
Onderwerp: Re: Gestart door Mariah! vr jul 20, 2007 11:02 am
Xarish schreef:
Sunkissage schreef:
Néé ik haar wel =O
OMG, dat is kút.
Maxime
Néé ik haar wel =O
OMG, dat is kút.
Ik zou trouwens wel graag willen meeten, maar ik durf het niet aan myn ouders te vragen! Wie hebben er van jullie alemaal al eens gemeet?!
Ik heb ook niks aan mn ouders verteld durf ik ook niet . Het is dat ik een Lisa allebei naar de Efteling zouden gaan en dat we elkaar dan zouden meeten ik zou tegen mn moeder zeggen dat.. weet ik veel ;p
Maxime
Néé ik haar wel =O
OMG, dat is kút.
Ik zou trouwens wel graag willen meeten, maar ik durf het niet aan myn ouders te vragen! Wie hebben er van jullie alemaal al eens gemeet?!
Ik heb ook niks aan mn ouders verteld durf ik ook niet . Het is dat ik een Lisa allebei naar de Efteling zouden gaan en dat we elkaar dan zouden meeten ik zou tegen mn moeder zeggen dat.. weet ik veel ;p